Vrácení zboží a výměna

Spletli jste se při objednání zboží? Některé zboží z objednávky nevyhovuje - je malé, velké, nevyhovuje barevný odstín?  Nevadí! Výhodou online nakupování je možnost zboží do 14dnů od doručení vrátit. A není ani třeba uvádět důvod ;)

Jak postupovat při vrácení zboží (neboli odstoupení od kupní smlouvy)?

Uvědomujeme si, že většina z nás nemá doma běžně dostupnou tiskárnu, NEPOŽADUJEME proto při vrácení zboží vyplnění konkrétního vzorového formuláře. Stačí nám když do zásilky přiložíte jednoduchý průvodního list se základními údaji (viz instrukce níže). Pokud však máte možnost vytištění, můžete využít našeho vzorového formuláře zde. Nebo nám můžete napsat na email info@promrnousky.cz - a my Vám zašleme již předvyplněný formulář příslušný k Vaší objednávce.

Prosím berte na vědomí, že některé druhy zboží po rozbalení/otevření balení již není možné z hygienických důvodů vrátit. A to:

  • potřeby osobní hygieny - manikúry, hřebínky, zubní kartáčky, nosní odsávačky, prsní a poporodní vložky, hygienické poporodní kalhotky, jednorázové pleny apd.
  • zboží v uzavřených/zatavených hygienických obalech (po otevření balení),
  • dudlíky, kojenecké láhve, apd.
  • (už vůbec ne!) použité/vyzkoušené odsávačky mateřského mléka, dudlíky, kojenecké láhve.

...tato výjimka byla zavedena z důvodu ochrany veřejného zdraví (a pamatuje na ní ten samý zákon, který zákazníkovi dává možnost zboží vrátit).

JAK POSTUPOVAT?

1. Zboží k vrácení zašlete zpět na naši adresu:  PRO MRŇOUSKY a.s., Vejvarovo nábřeží 199, 513 01 Semily. (Tel. kontakt, jeli potřeba pro přepravu uvést +420608267033)

2. Do zásilky připojte náš vyplněný vzorový formulářř nebo jednoduchý průvodní dopis (stačí opravdu jednoduchý - nijak si s ním zbytečně nelamte hlavu). Hlavní je v něm uvést tyto informace, které nám umožní Vás a vrácené zboží identifikovat

  • jde o vrácení zboží,číslo objednávky (ze které je zboží, které zasíláte k vrácení),
  • Vaše kontaktní údaje (jméno, příjmení, telefon, email)
  • číslo bankovního účtu (na který si přejete zaslat zpět peníze za vrácení zboží. Je možné požadovat i vrácení peněz formou složenky - v takovém případě pak prosím počítejte s tím, že Vám vrácená částka bude ponížena o náklady na zaslání složenky, a to 55,- Kč )

3. Zboží opravdu velmi dobře zabalte tak, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy! Dovolujeme si připomenout, že jako kupující nesete ze zákona odpovědnost za stav zboží při jeho vrácení. Tzn. výrobky balené v kartonových/plastových obalech, zboží křehké povahy, dražší zboží apd. - vždy zabalete pro přepravu do pevné kartónové krabice. Pamatujte také, že obal výrobku není přepravní obal!!!

4. Budete-li zasílat zboží zpět s průvodním dopisem prostřednictvím České Pošty, sp., doporučujeme zasílat "DOPORUČENE" tak, aby jste měli doklad o odeslání zásilky. Toto platí i v případě, že budete zboží zasílat jiným způsobem (např. kurýrem). Doklad o odeslání zásilky pečlivě uschovejte do momentu vyřízení vrácení zboží.

5. Náklady na dopravu vráceného zboží k nám hradí vždy kupující.

6. Zásilky s vráceným zbožím nikdy nezasílejte na dobírku, takové zásilky nebudou převzaty.

...A CO POTOM, AŽ NÁM ZBOŽÍ DORAZÍ?

Jakmile nám vrácené zboží dorazí a bude překontrolováno, že je v pořádku, bude vystaven dobropis. Ten Vám bude zaslán emailem. Následně (zpravidla následující pracovní den) Vám budou odeslány příslušné peněžní prostředky. Vrácení zboží se snažíme vyřídit vždy co nejdříve, obvykle do týdne. Přestože nám zákon ukládá lhůtu 14dnů.

Nevíte si rady?

Zavolejte
608 267 033
Po-Pá: 09:00-16:00

Napište
info@promrnousky.cz

Kontaktujte nás Kontaktujte nás Kontaktujte nás
Zlatý certifikát

100 % našich zákazníků nás doporučuje

Zobrazit recenze
Více o nás